بازديد مهمانان کانگرس زنان افغان با نهاد های هالندی
گزارشگر اتحاديه گزارشگر اتحاديه

     هيأت نماينده گی زنان داخل کشورکه غرض اشتراک در کانگرس زنان افغان چند روز قبل وارد هالند شده اند، بتاريخ 12 مارچ سالروان با هيأت رهبری سازمان اجتماعی پليت palet که مصروف کار با اقليتهای ملی در ايالت نورد بربان کشور هالند ميباشد وهمچنان با رئيس شرکت ناشوتيک که در عرصه صادرات وتوريد ماشين آلات طباعتی کار مينمايد ملاقات کاری و بازديد نمودند.

در اين ملاقاتها که با زمينه سازی اتحاديه انجمنهای افغانها در هالند صورت گرفت، انجنيرحفيظ الله حازم رئيس اتحاديه، محترمه نجيبه حسينی سناتور ولايت دايکندی، محترمه شيلا عضو اکادمی علوم افغانستان و محترمه شيما صديق معلمه ولايت جوزجان حضور وشرکت داشتند.

در بازديد ها پيرامون نتايج کانگرس زنان افغان منعقده هالند، مسايل ذيعلاقه در دفاع وحمايت از زن افغان وهمچنان همکاری ها وهمدلی ها با اتحاديه افغانها وهمچنان مساعدت وهمکاری با زنان افغان در داخل کشور تبادل نظر ووعده همکاری ومساعدت تخنيکی ومعنوی صورت گرفت.

گزارشگر اتحاديه می افزايد:

شرکت ناشوتيک که يک مؤسسه کار با ماشين الات طباعتی وکمپيوتر ميباشد، و همیش  به افغانستان همکاربوده که انجنيرحفيظ الله حازم کارمند آن شرکت بوده و غرض همکاری با پارلمان افغانستان، اکادمی علوم افغانستان و معارف وعده سپردند، تا در آينده قريب، به تعداد (31) پايه ماشين فوتو کاپی   به مجلسين شورای ملی افغانستان ( مشرانو جرگه وولسی جرگه)، یک تعدادکمپيوتر و( 5) پايه ماشين فوتو کاپی با اکادمی علوم افغانستان و همچنان وعده طبع يک تعداد مواد و ممد درسی را برای معارف افغانستان مساعدت بلاعوض نمايند.

شرکت متذ کره، زمينه انتقال مساعدتها رابه افغانستان فراهم میسازد.

در پایان با ابراز سپاس از این کمک آقای انجنيرحفيظ الله حازم رئيس اتحاديه و هیات همراه از رییس شرکت ناشواتیک قدردانی به عمل آوردند.

 

 


March 17th, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها